Haziran 30, 2025

Vodafone Gönüllüleri, Elazığ’da ‘Dijital Benim İşim’ Projesini Destekledi

Vodafone Gönüllüleri, 'İyiliğin Yanında Duruyoruz' temasıyla Elazığ'da 'Dijital Benim İşim' projesine dayanak vererek bayanlara dijital eğitimler sundu. Proje, Vodafone Vakfı ve Milli Eğitim Bakanlığı işbirliğiyle gerçekleştirilmekte.

Vodafone Gönüllüleri, “Dijital Benim İşim” projesine dayanak vermek üzere Elazığ‘a saha ziyareti gerçekleştirdi.

Şirketten yapılan açıklamaya nazaran, gönüllüler ziyaretlerini, “İyiliğin Yanında Duruyoruz” temasıyla, Vodafone Vakfı’nın, Ulusal Eğitim Bakanlığı Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü işbirliğiyle yürüttüğü projeye dayanak vermek gayesiyle gerçekleştirdi.

Vodafone Gönüllüleri Programı kapsamında başlatılan ve Elazığ Halk Eğitim Merkezi’nde 8 farklı atölyeye katılarak bayan kursiyerlerin el sanatları çalışmalarına takviye veren gönüllüler, projenin eğitim çalışmaları kapsamında sarsıntı bölgesine özel olarak hazırlanan Dijital Dünyaya Giriş Semineri’nde de yer aldı.

Gönüllüler dijital dünya, satış-pazarlama, müşteri memnuniyeti, e-ticaret platformları, toplumsal medya üzere mevzularda bayanlara eğitim verdi.

Sayısı 800’e ulaşan Vodafone Gönüllüleri Programı’na tüm Vodafone çalışanları katılabiliyor.

Bunun yanı sıra şirkette yaklaşık 180 kişilik İstekli Grubu da bulunuyor. Vodafone, yılda 8-10 aktivite ile gönüllülerinin yüzde 55’ine ulaşmayı hedefliyor.

Vodafone çalışanlarının gönüllülük yapabilmelerini kolaylaştırmak için yılda 2 gün istekli çalışma müsaadesi sağlıyor.

“Gönüllülerimiz bir sefer daha düzgünlüğün yanında durdu”

Açıklamada görüşlerine yer verilen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Lider Yardımcısı Hasan Süel, Vodafone olarak, çalışma arkadaşlarının toplumsal sorumluluk projelerine katkılarının çok kıymetli olduğunu ve iştiraki desteklediklerini belirtti.

Süel, gerçekleştirdikleri program ile çalışma arkadaşları ortasında gönüllülük şuurunu geliştirmeyi hedeflediklerini vurgulayarak şunları kaydetti:

Kaynak: AA / Muhammet Fatih Kabasakal – İktisat

About The Author